• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Sivas Valiliği
T.C. Sivas Valiliği
T.C. Sivas Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • SİVAS
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İhaleler Kamu Yatırımları Etkinlikler
  • İLETİŞİM
°C
28
Ocak2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Salih AYHAN
      • Vali Yardımcıları
        • Abdullah Seçkin KOÇAK
        • Yeliz YILDIZHAN
        • Yunus Emre TEMEL
        • Cengiz NAYMAN
      • Kaymakamlar
        • Can ATAK
        • Cengiz NAYMAN
        • Erinç DEMİR
        • Furkan ATALIK
        • Furkan SEYMAN
        • Hacı Kerim MERAL
        • Hidayet SARI
        • İlhan KAYATÜRK
        • Kadir ALGIN
        • Mehmet BEK
        • Mehmet Rıdvan DOĞAN
        • Mehmet SAYIN
        • Muhammed Burak AKKÖZ
        • Muhammed EVLİCE
        • Onur AYKAÇ
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • İlimizin Tarihçesi
      • Görev Yapmış Valiler
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
  • SİVAS
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Sivas İl Jandarma Komutanlığı
        • Jandarma WEB Sitesi
        • Jandarma Tarihçe
        • Jandarma Görev Alanı
      • Sivas İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • Sivas İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • Sivas İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • Sivas 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • Sivas Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
      • Sivas Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • Sivas Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müd.
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İhaleler
    • Kamu Yatırımları
    • Etkinlikler
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Hizmet Birimleri
    • Sivas İl Jandarma Komutanlığı
      • Jandarma WEB Sitesi
      • Jandarma Tarihçe
      • Jandarma Görev Alanı
    • Sivas İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • Sivas İl Göç İdaresi Müdürlüğü
    • Sivas İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
    • Sivas 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
    • Sivas Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
    • Sivas Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
    • Sivas Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müd.
  • Kamu Hizmet Standartları

Sivas 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü

Görev Alanı:
 
İl genelinde; il jandarma komutanlığı, il emniyet müdürlüğü, varsa sahil güvenlik bölge veya grup komutanlığı, belediyeler, orman bölge veya işletme müdürlüğü, doğa koruma ve milli parklar bölge veya şube müdürlüğü, il sağlık müdürlüğü, il afet ve acil durum müdürlüğü ile valilikçe belirlenen diğer kurumların görev alanına giren acil çağrıları 24 saat sürekli erişim esasına göre karşılamak ve bu hususta gerekli tedbirleri almak,
 
  • Acil çağrıları, çağrı merkezinde acil yardım hizmeti sunan kurumlara yönlendirmek,
  • Acil yardım hizmeti sunan kurumlar arasında gerekli iş birliği ve koordinasyonu sağlamak,
  • Kurumsal kapasitenin geliştirilmesine yönelik acil çağrı hizmetleri alanında; hizmet içi eğitim programlarını yapmak, Bakanlığın izni ile finansman sağlayan ulusal ve uluslararası kurum ve kuruluşların proje çağrılarını takip ederek, hibelere yönelik proje hazırlamak,
  • Acil çağrı hizmetlerine yönelik ilgili kurumların talep ve görüşlerini de alarak yazılım değişikliklerini Genel Müdürlüğe teklif etmek,
  • İlgili kurumların acil yardım hizmeti sunan komuta ve kontrol merkezleri ile telli, telsiz iletişimleri ile yazılımları arasında bağlantı sağlamak,
  • İhtiyaç duyulması halinde acil çağrı karşılama ve yönlendirmelerle ilgili olay yerinde iletişimi ve yönetimi sağlayacak mobil merkezleri kurmak ve işletmek,
  • İlgili kurumlarla birlikte tatbikatlar planlamak ve uygulamak,
  • İlgili kurumların görüş ve önerilerini de dikkate alarak çağrı merkezi hizmetlerinin sunumu için gerekli olan her türlü altyapıyı kurmak, işletmek ve kurumların kullanımına sunmak,
  • Çağrı merkezinin fiziki imkânları ölçüsünde ilgili kurumların komuta ve kontrol merkezi ihtiyaçları için çağrı merkezinde ve diğer mahallerde valilik onayına istinaden yer tahsisi yapmak,
  • Çağrı merkezi hizmetlerine ilişkin kamuoyunu bilgilendirmek,
  • Çağrı Merkezini asılsız ihbarda bulunmak suretiyle meşgul edenleri tespit etmek ve buna ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
  • Valilikçe verilen benzeri diğer görevleri yapmak.
 
Kamu Hizmet Standartları
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Mevzuat Bilgi Sistemi
  • Resmi Gazete
  • Resmi İlan Portalı
Akdeğirmen Mah. Şehit Ömer Halisdemir Cad. No: 4 58020 Merkez/SİVAS
+90 346 224 44 88